Business

Reklamní textil, potisk, vyšívání


Máte nějaký tým a potřebujete nějaká společná trička, mikiny, čepice nebo tašky? Společnost Promo textile nabízí k zakoupení trička, mikiny, legíny, čepice, polokošile, tašky nebo i roušky přímo k reklamnímu potisku. Na stránkách se stačí řídit jednoduchým menu. První záložka jsou trička. Zde naleznete trička nejrůznějších střihů, a i unisex trička, a ke každému střihu si následně vyberete barvu trička. Další záložkou jsou polokošile. Polokošile jsou vhodné pro práci například v kanceláři nebo na nějaké úřední pozice. Máte na výběr ze tří střihů, jeden střih je dámský a dva střihy jsou pánské. Opět si můžete zvolit jakoukoliv barvu v nabídce.

různé střihy

Třetí záložkou jsou mikiny. K mání jsou zatím jen dva střihy, které jsou unisex, buď je k dispozici mikina s klokaní kapsou a kapucí, takzvaná klokanka, nebo mikina bez kapes a bez kapuce. Barvu si opět můžete zvolit v nabídce. Pod další záložkou se skrývají dva produkty z materiálu fleece. Je to teplejší materiál, najdete zde vestu a mikinu, oboje unisex. Firma myslí i na nadšence čepicí, proto si můžete objednat i stylové kšiltovky, které najdete v záložce “čepice”. A na co firma nezapomněla? Na ručníky! V následující záložce “froté” najdete froté ručníky, na které se hodí vyšívaná nášivka. Dámy si mohou také objednat ¾ kalhoty, které mají na dolní části nohavic šňůrku ke stažení. Máte-li dárky pro své zaměstnance, třeba v období Vánoc, v čem jiném byste chtěli dárky dávat, než v plátěné tašce například s vyšitým vaším logem firmy? Je to originální dárek a taška tak může mít pro zaměstnance i více využití.

nitě na výšivky

Pro případ vypuknutí nějaké nákazy má společnost Promo Textile v nabídce i roušky vhodné k našití jakéhokoliv loga. Nově společnost nabízí vyšití nášivek nebo reklamní potisk na textil. Nabízí různé metody tisku nebo vyšívání, například sítotisk, je vhodný pro textil jako mikiny, trička. Transferový tisk http://www.tisk.cz/ využívá metodu sítotisku, jen se pak na oblečení ještě nažehlí. Používá se na textil, které není možné potisknout přímo. Digitální textil se využívá především pro obrázky ve fotografické kvalitě, tato technika je tedy o něco dražší, ale kvalitnější. V poslední řadě společnost nabízí vyšívání motivů přímo na reklamní textil.